DEĞERLİ ÜYEMİZ
TÜRMOB, Bağımsız Denetim "Geçiş Dönemi Eğitimine katılmak isteyen meslek mensuplarımıza yardımcı olabilmek amacıyla, " Ankara Üniversitesi ile işbirliği sağlamıştır.
Sağlanan işbirliği çerçevesinde; Türkiye genelinde olmak üzere, yeterli başvurunun alındığı Odalarımızda, Ankara Üniversitesi tarafından "Geçiş Dönemi Eğitimleri" yürütülecektir. Eğitim planlamaların etkin olarak yapılabilmesini sağlamak üzere, "Geçiş Dönemi Eğitim Başvurularının Odalar aracılığı ile alınması ve meslek mensupları adına Üniversite'ye aktarılması benimsenmiştir.
"Geçiş Dönemi Eğitimleri"ne,
-
Hukuk, iktisat, maliye, işletme, muhasebe, bankacılık, kamu yönetimi ve siyasal bilgiler dallarında eğitim veren fakülte veya yüksekokullardan yahut denkliği Yükseköğretim Kurulunca tasdik edilmiş yabancı yükseköğretim kurumlarından en az lisans seviyesinde veya diğer öğretim dallarından lisans seviyesinde mezun olmakla beraber yukarıda belirtilen dallardan lisansüstü seviyesinde diploma almış,
-
Bağımsız Denetim Yönetmeliği'nin Geçici l'inci maddesi kapsamında bulunan YMM unvanında bulunan; veya 15 yıllık mesleki tecrübeye sahip SMMM unvanında bulunan, meslek mensuplarımız başvurabileceklerdir.(Mesleki Tecrübe hesaplanırken Staj öncesi SMMM / YMM bürosunda veya Mesleki şirketlerdeki sigortalı hizmetler de süreye ilave edilecektir. SM stajı yapan meslek mensuplarımızın staj süreleri de Mesleki tecrübeye sayılacaktır.)
Eğitimlere katılmak üzere başvuru yapacak olan meslek mensuplarımızın eğitim ücretlerini kolaylıkla ve masrafsız bir şekilde ödeyebilmelerini sağlayabilmek üzere "T.C. Ziraat Bankası Bakanlıklar Kamu Girişimci Şube"de kurumsal ödeme sistemi oluşturulmuş ve bu sistem hakkında bankanın tüm şubelerine bilgi aktarılmıştır.
Meslek mensuplarımız, sadece katılacakları eğitimi, T.C. Kimlik Numaralarını ve meslek unvanlarını belirterek T.C. Ziraat Bankası Şubeleri'nden ödeme yapabileceklerdir. T.C. Ziraat Bankası Kurumsal Tahsilat Programı aracılığı ile internet ve cep şube üzerinden de ödeme yapılabilecektir.
Diğer taraftan, eğitim ücreti için T.C. Ziraat Bankası tarafından meslek mensuplarımıza kredi olanağı da sağlamıştır. 12 ay vade, % 1,05 faiz oranı içeren bu kredi olanağına ve kurumsal ödemeye ilişkin ayrıntılı bilgiler yazı ekinde yer almıştır.
Eğitim Ücretlerine İlişkin KURUMSAL ÖDEME ve KREDİ BİLGİLERİ
Eğitim ücretini ödeyen meslek mensuplarımız, herhangi bir belge ibrazına gerek kalmaksızın sadece http://www.ankusem.ankara.edu.tradresindeki formu doldurarak on-line olarak başvuru yapabileceklerdir. Başvurulara ilişkin olarak; kimlik, ruhsat ve eğitim ücreti doğrulama işlemleri Birliğimizce yapılacaktır. Mesleki tecrübe süresinin ve diğer koşulların sağlanmasına ilişkin sorumluluk ise meslek mensuplarımıza ait olacaktır.
Geçiş dönemi eğitimlerine katılmak isteyen meslek mensuplarımız,başvurularını; 27 Ekim 2014 - 14 Kasım 2014 dönemi içerisinde, yazı ekinde yer alan başvuru formu ve ekleri ile eğitim ücretinin Ankara Üniversitesinin ilgili Banka Hesabına yatırıldığını gösterir dekontla birlikte, eğitim almak istedikleri Oda'ya teslim ederek yapabileceklerdir. Başvurular,www.ankusem.ankara.edu.tr adresinden on-line olarak da yapılabilecektir. Başvurularını on-line olarak yapan meslek mensuplarımız, yukarıda anılan belgeleri eğitim almak istedikleri Oda'ya teslim edeceklerdir.
Başvuruların alınmasından sonra "Geçiş Dönemi Eğitimi"ne kabul edilen meslek mensuplarımıza, örgün ve on-line eğitim tarihleri ayrıca bildirilecektir.
Yönetim Kurulu