


Süresi içinde işleme alınamayan yapılandırma talepleri hakkında
SGK bilgilendirmesi;
Bazı Sigortalıların yasal süresi içinde 6111 sayılı Kanun uyarınca yapılandırma başvurusunda bulunmasına rağmen, değişik gerekçelerle ödeme planlarının zamanında tebliğ edilemediği, dolayısıyla süre içinde Kuruma müracaat eden sigortalıların kendilerine yüklenemeyecek ihmal veya kusurlarından dolayı yapılandırma hakkından faydalanamadıkları ve mağdur duruma düştükleri anlaşıldığından; SGK Kurum Başkanlık Makamından alınan 27.01.2012 tarih v e 1795362 sayılı olur'da; 5510 sayılı Kanunun 4 üncü maddesinin birinci fıkrasının (b) bendi kapsamındaki sigortalıların 6111 sayılı kanun kapsamındaki borcunu (sosyal güvenlik destek primi dahil)yapılandırmak için yasal süresi içinde müracatta bulunduğu halde, peşin veya taksitle ödeme talebinde bulunanlar yönünden 30.06.2011, ihya talebinde bulunanlar yönünden ise 01.08.2011 tarihinde kadar ödeme planları gönderilemeyen yapılandırma/ihya taleplerinin işleme alınması uygun görülmüştür.
**Süresi içerisinde işleme alınamayan yapılandırma talepleri hakkındaki bilgilendirme yazısı Tüm metin için lütfen tıklayınız